måndag 3 september 2012

Skolstarten idag gick bra. Träffade på två glada dansare från Piteå, som ska läsa samma kurs som mig så vi hängde lite idag mellan passtiderna. Var förbi Norrlands nation och hämtade mitt tillfälliga leg och betalade kåravgiften också. Imorgon börjar föreläsningarna på allvar. Men jag kommer gå på föreläsningarna först nästa vecka. Jag får ligga i och läsa som en iller så länge helt enkelt.

Idag kan vara början på slutet för renoveringen, ÄNTLIGEN. Vart väckt av hantverkarna som ringde mig och sa att de skulle komma idag och imorgon för att göra om balkongen. Sen fick jag också ett sms av hyresvärden att han imorgon vet vilken vecka de kommer att göra klart min vecka. Hoppas det är snart. Men skönt att få ett datum att jobba emot. Om de nu kan hålla datumet denna gång.

Äntligen börjar det i alla fall att hända lite. Igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar