tisdag 8 april 2014

Kalas och dans!

Dags för lite uppdatering igen då.
Inget nytt pyssel. Däremot har två fantastiska helger svept förbi och minst två till kommer att komma.

För två helger sedan fyllde bästa Åsa sina magiska 30år. Stort Grattis till dig igen!
 Självklart fick det bli en resa upp till Luleå för att gratta henne. Måste säga, vilken tur att Åsa och Johan köpte hus lagom till att hon fyllde år Jag kom senare än alla andra, eftersom jag jobbade på dagen, men fick vara med och njuta av musikers fantastiska förmåga att kunna jama flera timmar och kunna typ ALLA låtar. så vill jag bland annat också ha det när jag fyller 30.

Födelsedagsbarnet!
Jonas och Johan!
Daniel(?) och Filip!
Nu i  helgen var det åter igen dansfest, terminens avslutnings fest. Dock var middagen, underhållningen och uppstyrningen en riktig besvikelse en flopp helt enkelt. Som tur hade jag roliga bordskompisar så vi höll ut och hade kul tillsammans. Tematt för festen var 80-tal. Jag gick all in med magväska, glasögonen, neon ja allt det där andra.

Middag.
Borden var pyntade med gurkblomma. (Jag var tydligen konstig
som fortfarande ger bort sådana.) Fick neon-örhängen att använda. Tack!
Gymnastik på scen,
Värdarna var en pruttkudde och en rubuskub
Jag och Tina, stolta över att vara de enda med magväskor.

Kommande helg består av kalas för lillskruttan och dansfest hos pappa. Sen är det påsk och en tjejresa till landet där alla pratar med gröt i munnen väntar. Kanske dags att börja öva.

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar