torsdag 5 december 2013

Idag kom det!

Äntligen idag kom den första snön. Som jag längtat. Vet att det säkert kommer töa bort ganska snart. Men jag njuter så länge det varar. Jag och syster passade på att springa ut och leka lite med kameran.


















Sedan sist har det inte hänt så jättemycket. Jag har jobbat på som vanligt. Känt mig ganska trött på kvällarna och somnat tidigt. Lätt utmattad efter den intensiv hösten som varit antar jag. Jobbar på att återhämta mig. 
 Har gjort en hel del smycken och accessoarer. De ska vara med som pris på aktion i Östervåla imorgon. Vad gör man inte för att stödja bevarandet av bygdegårdarna ute på landsbygden.


På lördag bär det av norrut igen. Upp till Luleå, dans, mys och bastu. Rykten säger även att de är riktig vinter där nu. Kan knappt bli bättre.

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar