tisdag 10 april 2012

Tillbaka till vardagen igen då efter påskhelgen. Kändes faktiskt skönt och kul att jobba igen idag. 
När jag hade slutat för dagen begav jag mig till lägenheten för att hämta lite papper och grejer, men också för att jag är så galet nyfiken på om det skett någon förändring sen sist jag var upp. Svaret på det var nej. Men sen jag lämnade över lägenheten till hantverkarnas händer så har det ju hänt en hel del skulle man kunna säga.

Badrummet, till vänster stod toaletten och till höger stod handfatet och badkaret. Nu är det bara ett stort hål. 


 Köket har rivits bort och jag har fått nya rör.

 Såhär såg köket ut innan hantverkarna började riva.




2 kommentarer:

  1. Ser ingen skillnad på för och efter bilderna ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. för ett otränat öga kan de vara svårt att se, men skillnaden finns där om man tittar riktigt riktigt noga ;)

      Radera