söndag 29 april 2012

Välkommen solen och värmen vi har väntat på er. Tänk vad fort det går för naturen att bli grön nu när solen tittar fram, det slog mig i fredags. När jag gick till jobbet på morgonen var det lite grått och inte så grönt på buskarna. Men när jag gick hem på eftermiddagen så hade solen gassat på hela dagen och buskarna hade börjat bli gröna. Helt otroligt. Men nog om detta.

Igår var det buggfest i Graneberg. Från börjat tvekade jag att köpa biljett för att jag inte kände för att åka dit själv. Men efter övertalan från syster och några andra så bestämde jag mej för att ändå köpa biljett och åka dit. Så här dagen efter så ångrar jag inte beslutet en sekund. det var SÅ kul. God mat, dans och mycket skratt. Precis som det ska vara. Temat för kvällen var sport jag valde att klä ut mig till tennisspelare. Och jag kan bara tala om att en skärmkeps är skönt att ha på ett varmt dansgolv... Festarrangörerna hade verkligen lyckats få till upplevelsen av sport under middagen. Bara det att ha två stycken kommentatorer som kommenterar middagen, sen sportmusik och en pyntad lokal gör bara saken ännu bättre.

En något suddig bild men tennisspelare är jag i alla fall.
vad vore en sportfest utan två kommentatorer som kommenterar nästan allt.

Såhär dagen efter så känner jag mig lagom mör i kroppen. Men solen skiner ute och jag är ledig. Så nu blir det att packa kameraväskan och bege mig ut på en liten utflykt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar