tisdag 12 juni 2012

Sommaren och ledighet närmar sig med stormsteg och jag kan nästan ta på det nu. Ska ut och resa i Sverige, fixa klart lägenheten, kalasa och så självklart gå på brors bröllop. Känns dock som att alla dagar kommer gå på tok för snabbt, får planera in en tråkdag, den dag då man bara sitter hemma, gör inget och har tråkigt. För på något vis så ät det ganska så skönt med sådana dagar.

Helgen som var nu var långt ifrån en tråkhelg. Jobbade först på lördagen se mötte jag upp fina Lania, vi köpte med oss chinamat åt och sen åkte vi hem till Filip som fyllde år. Soft häng på ett litet berg i Salabacke i solen, lägenhetshäng och sedan utgångshäng. Prima lördag. Söndagen då, jag var seg när jag vaknade och en gnutta törstig. Konstigt eftersom jag drack vätska på lördagen... Hur som haver. När jag väl gjort mig i ordning så begav jag mig till lägenheten för att börja återställa kaoset. Jag har alltså fått tillgång till lägenheten. Wiho, fick det i torsdags. Det känns så skönt. Det är visserligen fortfarande saker kvar som ska göras. Lite färg här och där, nya tapeter och nytt golv. Men de ska nog inte ta lika lång tid som det övriga. Men bara det att jag kan komma in i lägenheten igen känns så bra. Har lite små logistikproblem med lådor och skåp. Men ska nog lyckas lösa dem med också.

Efter allt fix i lägenheten följde jag med bror Björn och titta på bror Peter som hade match i Stenhagen. Tyvärr förlorade dem, de borde ha vunnit.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar