tisdag 3 juli 2012

Gotland var fantastiskt, fick två underbara soldagar tillslut och två dopp i havet. Kneippbyn var doppen, lyckades till och med bränna mig som en tomat, det var länge sedan jag vart så röd. Vart inte så snyggt på ryggen heller, om man tänker på att jag ska ha en klänning, på brors bröllop, med öppen rygg. Får se om jag hinner sola lite så det ser bättre ut.

Efter att jag kom hem från Gotland så flyttade jag tillbaka till min lägenhet. Känns underligt och saknar att bo med mormor och morfar. Läsa tidningen på morgonen och spela kort med mormor. Tre månader är trots allt en lång tid men lägenheten är inte helt klar än fast det går att bo där i alla fall. Nu är det nya tapeter och nytt golv som väntar. Det blir som en helt ny lägenhet.

Nu har jag i alla fall gått in i en bröllopsbubbla. Det är mindre än två veckor kvar. Näste lördag då smäller det och det är lite pill och fix kvar att göra. Idag ägnas dagen åt att göra lappar till bordsplaceringen. Ikväll ska jag nog fila lite till på programmet så det blir klart och kan tryckas upp. Längtar till lördagen och hoppas verkligen att Sofie och Peter får bra väder.

I skapande stund
Nu ska jag återgå till skapandet, alla namnen är skrivna så nu ska det klistras och piffas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar