måndag 23 juli 2012

Igår fick vi ses igen, vi som kallar oss "sekten" fina människor från Piteå. Eller vi var inte alla som sågs, men en stor del. Vi var på Grönan och lekte hela dagen. I 26år ha jag varit en riktig fegis när de kommer till karuseller, att åka högt upp och upp och ned har aldrig varit en hit. Men i år då hade jag bestämt mig att jag åtminstone skulle åka en berg och dalbana. Summa summarum vart att jag nog åkte alla berg och dalbanor plus Extrem och Insane, vad hände där kan man kanske fråga sig? Men med handen på hjärtat så tyckte jag faktiskt att det var KUL, riktigt kul, varför har jag inte tyckt det annars? Den som var värst var Insane, men jag har åkt den och det är det som räknas i slutändan och ja den var också lite rolig. Känner mig riktigt stolt.

Nog om karuseller, det är några som efterlyst bild på mig från bröllopet och det har även jag själv gjort. När man planerar och fixar med annat så tänker man inte på att ta kort på sig själv, förens dagen efter och då är det lite sent. Men jag har hittat en bild från min systers blogg. Så jag delar med mig av den tills vidare.

Maja(tärna), Anna-Lill(tärna & värdinna), Keba(värd) och jag

2 kommentarer: