torsdag 23 augusti 2012

Dagarna bara rullar fram. Jag njuter varje dag som går, känner doften av hösten som närmar sig och tycker faktiskt att det är ganska så mysigt. Jag kanske är den ända som tycker det. Men så får det vara.

Idag var jag ledig. Började dagen med att öppna mitt pysselskåp. Sen var de kört. Jag har pysslat hela dagen, både julpyssel och påskpyssel. Lania tycker jag är lite knäpp men det står jag för. Jag hade gammalt pyssel kvar som jag var tvungen att ta itu med, så jag kan få köpa nytt.

Det vart faktiskt inte bara jul och påskpyssel. Jag gjorde även en tiara. Den är inte till något speciellt utan jag ville mest testa på att göra en. Det var lite pilligt men tillslut så vart det en i alla fall. Kanske kommer fortsätta att utveckla den tekniken.

Bjuder på lite bilder från dagens skapande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar