fredag 29 mars 2013

Glad Påsk

Då har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen. Men det är mest för att dagarna bara rullar på. Förra söndagen åkte jag i alla fall till Skattmansö och unnade mej några åk. Lania var dock inte med. Det var strålande väder trots det så tröttnade(?) jag ganska så fort. I stället tog jag bilen och åkte till bror och Sofie, lite fika och mat innan jag for hem för att dansa. Det är väl det mest intressanta som hänt. Annars har jag bara jobbat och dansat.

Idag vaknade jag tidigt, liksom alla andra dagar. Nog för att man är morgonmänniska men ibland så skulle det vara skönt att kunna sova lite längre och känna att man kan ligga kvar och dra sig en lite längre stund utan att de börjar klia av tristess i benen. Men eftersom jag ändå vaknade tidigt så drog jag igång storstädning och nu har min lägenhet äntligen blivit påskpyntad. (För de få dagar jag kommer vara hemma i påsk)

Ikväll blir det onepice-mys med Lania i Stockholm. men innan dess ska jag försöka få väskan packad också.
Ett alternativ påskris/påskblomma
GLAD PÅSK
/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar