söndag 14 juli 2013

Effektiv dag

Jösses vilken dag. Man hinner med mycket om man börjar i tid, även om man vaknar av sig själv. Tvättat, städat, möblerat om, pysslat, bakat, redigerat bilder och lite annat smått och gott. Nu sitter jag helt utslagen i soffan. Det känns dock väldigt skönt att fått städningen, ommöbleringen och tvättningen gjord innan jag går på ledighet, så det inte är det första som behövs göras. Nu är det bara jobba två dagar och packa ryggsäcken (som hämtas av imorgon kväll) sen bär det av.
 Slutligen för dagen bjuds det på lite bilder som jag redigerat idag. Först från min, Björns och pappas fotoutflykt. En utflykt som från början inte skulle vara så lång eller ansträngande, framför allt för pappa, men som i slutändan vart väldigt ansträngande. Inte så bra för någon som just varit sjuk. Sen lite bilder på Elvira och gårdagens födelsedagskalas hos mamma.
Efter att ha gått ett tag hittade vi en hängmatta som pappa kunde vila i.
När vi skulle vandra hem fick besök av ett par kossor. Obs jag gillar inte ko
3 månader
Johan lär Elvira att lipa
Fastermys 1
Morfar och Elvira
Mamma, födelsedagsbarnet
Fastermys 2

Nu blir det slappt framför tv:n med lite nybakad rabarberpaj

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar