söndag 8 september 2013

Ovissheten...

Okej, jag kanske tyckte att det var skönt att veta att jag har en inflammation i kroppen. Men just nu kan jag inte sluta tänka på det. Ovisshet är inget jag tycker om. Vill bara veta vad det är för inflammation om den orsakar viktnedgången och allt det andra. Har läst på lite om de jag och läkaren var inne på att det kunde vara. Alla symptomerna stämmer in på mig, om det är just det. Går bara att spekulera tills det kommer på svart och vitt. Men det kan förklara så mycket i hur jag varit nu bra ett tag. Hungrig jämt, går ner i vikt, trött, lite ork, frusen, dålig minne ovs. Fyra dagar tills jag förhoppningsvis får svar. Förundras fortfarande över att jag kunnat gå runt och varit sjuk fast jag inte känner mig speciellt "sjuk". Att kroppen och jag vant mig vid det. Hade jag inte gått till apoteket för 1 1/5 vecka sen när jag senast vart förkyld för att skaffa vitaminer och fråga om råd så hade jag nog inte gått till vårdcentralen för en vecka sen... Bara hålla ut några dagar till. Svar kommer att komma, hoppas jag. Får försöka att inte tänka för mycket, det blir ingen klok på.

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar