torsdag 18 december 2014

Tiden flyger fram!

Oops, här var det visst länge sedan man var in och skrev någonting. Det kan bero på att dagarna den senaste tiden går på tok för snabbt. Har hunnit med en del sedan sista inlägget.

Ryggen är återställd till det normala igen, tack och lov. Jag ska försöka någon gång nu snart att börja gå på gym för att träna upp musklerna i ryggen, men det är ju så tråkigt och jag vet inte ens hur maskinerna fungerar. Men jag försöker tänka i förebyggande syfte, mer än tråkigt, så jag inte gör illa den igen kommande danssäsong. Det skulle vara så typiskt mig.

Jag har varit upp till Åsa, Johan och Manfred och hälsat på i Luleå. Han är verkligen så go den lille pojken. Hade planer på att smuggla med honom i väska, men det gick inte så bra. Och insåg att mamman och pappan nog inte skulle bli så glada på mig om jag gjorde det... Så de fick behålla underverket :).

Hur hunnit med att dansa en hel del inomhus och utomhus (!). Musikhjälpen har ju varit här i Uppsala, förra veckan. Jag var förbi på kvällarna efter jobbet och tittade. En av kvällarna så var faktiskt även UBSS med och skulle göra en flashmob dans/bugg. Självklart ställde jag upp på detta också. Dansa på kullersten är inte det lättaste men vi gjorde det för att samla in pengar till något bra! Heja UBSS!!

Sedan har väl dagarna mest bestått av arbete, träffat vänner och familj och träffat lite nya bekantskaper, men det tar vi någon annan gång.
 Nu de senaste dagarna har det pyntats hemma, bakats julgodis med mormor och ja klätts julgran också. Jag kunde inte riktigt hålla mig från det. Och ja alla julklappar är klara.

Det var en snabb liten in uppdatering. Nu bär det av mot dansgolvet igen. Dans på Allstar ikväll, bugg och fox, kan vara årets sista danskväll för mig, det går ju inte att missa.



/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar