fredag 15 maj 2015

Nörderi!

Det är svårt att inte nörda in sig när man hittar en ny spännande sport. Nu har jag provat ett par olika cykelskor. Kan tala om att det inte är lätt när fötterna är olika långa och jag inte gillar när saker sitter för trångt vid tårna. Och skorna ska sitta just tajta runt foten. Men nu har jag nog bestämt mig för vilka det blir. Ett par Shinamo dynalast. De sitter bäst på fötterna och jag gillar hur man spänner fast de runt vristen, lätt att anpassa trycket runt foten.


Sen var det de här andra grejerna jag spanat in:
Cykelhjälmen, de vadderade cykelbyxorna och handskarna. Ska man unna sig ett och annat i födelsedagspresent tro?!




P.s snart drar även danssäsongen igång för sommaren. Tjoho, ska jag hinna ha ett liv däremellan tro?

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar