tisdag 1 maj 2012

Önskar såhär efteråt alla en glad Valborg och 1maj. Min valborg bestod först av att jobba inne i stan men sen begav jag mig med buss ut till Östervåla för att passa fyra hundar, varav två av dessa lyckats smaska i sig hästfoder under dagen, så de vart till att springa med dem ett par gånger under kvällen. Men trots två missöden så var de en trevlig kväll. Vart "bortbjuden" på mat och dryck och efter det vart det så klart en majkase. Ingen valborg utan majkase.


Innan jag åkte hem från Östervåla idag och medan Peter och Sofie, hus och hundägarna sov, så passade jag på att fota våren och lite djur. Solen skiner, knopparna slår ut och blommorna blommar det är en riktigt härlig tid på året just nu. Måste nog säga att våren är min favorit av årstider. Så mycket härliga färger och dofter.

Bilder tagna 1maj i Östervåla

 Bilder tagna 29 april i Röbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar