söndag 18 november 2012

Ännu en vecka

Det där med att fixa bilder på lägenheten i veckan har väl gått sådär. Dagarna går för fort och jag hinner inte med, får skylla på det.

Igår var det en lite försenad inflyttningsfest hos Lania i Fruängen. Innan det bar av till Lania åkte jag till Emmes nya lägenhet och gjorde mig i ordning och tog ett glas vitt. Saknar min fina Emme. Vi bor i städer nära varandra, men har så olika liv med jobb och scheman nu så det är svårt att matcha ihop och träffas. Men igår fick jag äntligen träffa henne, prata och mysa.

Och vilket kalas det vart sen hos Lania, en Pitefest mitt i Stockholm. Bara en massa Pitemänniskor, vissa som man inte träffat på två år. Så kul att se dom igen. Lania hade verkligen fått till en bra kväll/natt.

Sov kvar hos Lania, åkte runt lunch idag för att göra ett ministopp hos Erika, Micke och Isa på söder, en liten fika och mys med lillskruttan sen bar det av hem till Uppsala igen. Hem till soffan och sova lite till. Men efter att ha slappat så mycket som jag gjort idag så fick jag tillslut ett riktigt städryck. Så nu är även lägenheten ren och fin.
 Från att inte ha något planerat en dag så har man ändå fått en hel del gjort. Men nu blir det nog duschen, middag och mer soffslapphet med film. Ibland får man ha sådana här söndagar.



(I torsdags efter jobbet passade jag på att ta lite kort på ett mörkt men ljusbelagt Uppsala, ibland är Uppsala ganska så fint.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar