torsdag 11 april 2013

Bugg-lördag

Oj vad jag längtar till lördag, vilken dansdag det kommer bli. Igår var sista kurstillfället på avanceradekursen och där visade det sig att det saknas en tjej till lördagens tävling, så jag tänka "va tusan ta chansen och testa". Så nu sitter jag här med tävlingslicens och anmäld till tävlingen. Spännande. Så på dagen då blir det tävling för hela slanten. På eftermiddagen/kvällen/natten fortsätter dansandet. Då är det vårfest med tema folkpark och jag kommer gå all in för 50-talets folkparker. Grym dansdag väntar helt enkelt.

Lördagens 50-tals outfit är fixad


Idag är jag otroligt morgonpigg, passar på att tvätta och städa lite, får se om det till och med hinns med ett morgonbak. Ibland förstår jag inte på mig själv och min pigghet...

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar