onsdag 17 april 2013

Dansbilder

Lite bilder från lördagens dansande. Bilder från mobilen, de sämre bilderna och bilder tagna och redigerade av pappa.
Finalen i min tävlingsklass
Vinnarna i min klass, tyvärr inga från UBSS.
Något suddig men detta var tävlingkläderna
50-talet intogs på kvällen
Erika och pappa
Pappa intog folkparken
UBSS:s grymt duktiga dansare
Foto: Kjell Pettersson
Foto: Kjell Pettersson
Vi i avanceradekursen gick upp och busade med en massa sånger
Foto: Kjell Pettersson
Jag står bakom Göran i vit kavaj...
Foto: Kjell Pettersson
Även pappa hamnade mitt i busandet men då i en spontanteater.
Foto: Kjell Pettersson
Foto: Kjell Pettersson
Foto: Kjell Pettersson
Pappa och Erika Foxar och gnussar
Foto: Kjell Pettersson
Och jag buggar, sista dansen till och med
Foto: Kjell Pettersson
/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar