torsdag 22 augusti 2013

Full rulle

Som rubriken antyder så är det full fart här, men ack så roligt och lärorikt. Idag har jag en ledig dag och tänkte passa på att fixa och pyssla lite här hemma.

Det mest roliga sedan sist är att lilltösen har fyllt 4 månader, tiden går så fort. På hennes fyra månaders dag var det även dop för henne. Det var jättefint, Björn och Anna-Lill vart faddrar och jag och Theresé fick läsa varsin text i kyrkan. Och lilla Elvira var så duktig hela dagen, bara glad och aktiv. Att hon orkade, men hon sov nog gott sen på kvällen. Ska ta mig ann och redigera lite av dop bilderna idag tänkte jag, även bilderna från Sundsvall ska jag försöka bli klar med. Lite att göra idag alltså.



(OBS! Nu är hela lägenheten färdigrenoverad, invändigt, utvändigt, balkong, fasad ALLT!!! Så himla skönt, nu kommer jag inte släppa in någon hantverkare i min lägenhet på ett tag. Det är en sak som är säker.)

/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar