måndag 28 oktober 2013

Uppbokad med mys


Insåg just att jag har tre fantastiska helger uppbokade framöver.

Nu på lördag blir det "bubbel och doppa saker i choklad" med bästa Lania och Åsa. Kommer bli så kul och mysigt. och en MASSA bubbel. Inga planer för söndagen för min del så då kan man må som man vill. Det är det bästa.

Helgen efter bär det av norröver till Åsa och Johan. Då ska jag och Åsa unna oss en riktig danshelg. Swing och Lindy hop i Luleå på fredagen och bugg i Skelefteå på lördagen. Hej och hå.  Hoppas få träffa på lite snö också som en extra bonus. Kan du ordna det Åsa?...

Och till sist tredje helgen. Ja då är det höstfest på Graneberg på lördagen med 20-tals tema. Middag, fjädrar, halsband, klänningar, dans och bus. Jag har äntligen hittat en klänning som jag kan tänka mej ha också.


Underbart att ha dessa helger att se fram emot, vill ha varje lördag redan nu. Längtar, längtar!!

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar