onsdag 3 oktober 2012

Ojoj här var det dåligt uppdaterat. Vad har hänt sedan sist. Bitterheten över lägenheten är fortfarande kvar. Men nu har det i alla fall börjat hända saker. V.42 har de nu lovat att min lägenhet ska renoveras klart och då även balkongen. ÄNTLIGEN. I veckan skrev jag även på förstahandskontrakt på lägenheten, har bara haft andrahand innan så jag tackar och tar emot. Lägenheten är alltså från november, eller om det var december min. Så skön känsla.

Sen har jag även haft första tentan i Historia-kursen. Det gick väl sådär. Det var inte riktigt de sakerna på tentan som jag hade pluggat mest på. Så bara till att hålla alla tummar och hoppas att jag kanske kan ha klarat den precis.

Annars flyter livet på som vanligt. Jobbar på och har det ruskigt bra. Ibland känner man sig så där bra och glad. En sådan fas i livet är jag i nu och jag bara njuter. De senaste två åren så har jag gått och varit konstant förkyld och krasslig. Har inte känt mig pigg på att göra så mycket när jag väl varit ledig. Krasligheten sög ut all energi som fanns. Men så är det inte nu, ta i trä, vilket känns så himla underbart. Jag hoppas det fortsätter såhär. Så man kan känna sig pigg och glad hela hösten och vintern.

Livet leker och jag med den....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar