söndag 11 januari 2015

Danspartner sökes!

Som rubriken antyder så blir den kommande danssäsong väldigt intressant vad gäller danspartner. Eftersom jag, som det verkar, kommer bli utan just danspartner. Och är man utan danspartner så innebär det att man med största sannolikhet inte kommer att komma in på danskurserna, något som känns riktigt riktigt surt.
 Visst träningen på torsdagarna är öppen då alla kan komma och dansa och jag kan åka iväg och dansa på dansbana till helgerna. Men det andra då? All träning? Lära mig nya turer etc... Det kommer jag alltså missa. Butter var namnet på mig just nu, om det inte hips vips kommer dyka upp en trevlig danspartner till mig. man kan ju alltid hoppas.

Så länge får jag glädja mig åt all snö som kommit sen igår eftermiddag. Tog mig en timma att pulsa igenom den i morse, en promenad som annars tar ca 40 minuter. Men "hej" jag gillar snön och att pulsa runt i den.



/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar