tisdag 31 mars 2015

Träningsfreak!

Jag trodde då aldrig att jag skulle bli ett sådant träningsfreak som börjar pumpa i mig saker (läs drycker) efter ett träningspass. Men nu ska sanningen fram att det är just vad jag har blivit. En proteinshake och ett glas med vätskeersättning efter varje träningspass och danskväll. Vätskeersättningen för att jag är så sjukt trött på att vakna mitt i natten av att få kramp i låret. Det är väl bara att inse att jag varit lite för dålig på att stretcha efter all dansträning. Men vätskeersättning med en droppe magnesium är bra det också. Man gör ju trots allt av med endel när man svettas. Sen dricker jag proteindrycken för att hjälpa kroppen min så jag inte försvinner helt enkelt. Så tillsammans med de dagliga näringsdryckerna jag har så kan man ju börja undra om jag gör något annat än äter och dricker...

Det ena är inte godare än det andra men det slinker ner ändå.

Idag, läs kväll, var jag i alla fall ut och sprang. Tog i lite mer än sist idag. Känner mig så stolt för hur mycket mer jag klarar av för varje gång. Sen fick det bli styrka när jag kom hem, Puh. Jag vet någon som kommer ha ont i kroppen i morgon. Sen vet jag att samma person har dansträning i morgon till på köpet. All in det går inte att backa ur nu, 3 månader kvar.

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar