söndag 20 maj 2012

God morgon, eller god förmiddag rättare sagt. Det doftar vår ute idag och man blir glad i hela kroppen. Idag blir det bröllopsplanering och fix ute i Östervåla. Kolla kyrkan och platser för bröllopsfotografering. Det ska bli riktigt kul.
Var ut på morgonen och tog lite mer vårbilder i mormor och morfars trädgård. Är fortfarande inneboende här så passar på att fota blommorna medan jag kan. Äntligen har äppelblommen slagit ut de är verkligen en av mina favoritblommor, synd bara att dem inte varar så länge. Även Löjtnantshjärtana har slagit ut. De är så fina med sina hjärtformade blommor.


Igår efter jobbet var jag riktigt trött, la mig och vilade i ett par timmar och lagom till klockan nio vaknade jag till och var super pigg. Vad passar då bättre än att gå upp och baka lite småkakor, som rosa medaljonger med krämfyllning med smak av kaffe? Jag kan ju tala om att de vart riktigt goda och söta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar