söndag 20 maj 2012

Vilken härlig dag solen sken nästan hela dagen och det var varmt. Jag var ut till Östervåla idag och kollade lite planering till Peter och Sofies bröllop. Men den store händelsen för dagen var att tillsammans med pappa och Sofies pappa, och brudparet såklart, hitta bra ställen till bröllopsfotograferingen. Det fanns många fina ställen, vissa lite svårare än andra. Men slutresultatet av plats kommer bli kanon. Självklart så testade vi lite olika bilder också, dels för att träna brudparet men sen ville även jag, och pappa öva lite. Jag har aldrig tagit bröllopsbilder tidigare, så det var kul att testa på. Pappa kommer ta bröllopsbilderna, men jag kommer nog vara med på ett litet hörn, om jag kommer ha tid över på själva bröllopsdagen det vill säga. Det kan vara så att jag behövs på annat håll, men det visar sig. Det var kul att testa lite idag i alla fall. Tyvärr så kan jag inte lägga upp dagens bilder i bloggen, men kan i alla fall bjuda på en bild. De andra kan komma att användas till en annan sak, så vill hålla bilderna lite hemliga så länge. Inte avslöja för mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar