lördag 12 maj 2012

Ledig helg, härligt. Igår begav jag mig till O´learys för att se Sverige-Ryssland tillsammans med Filip. Ja de hade ju varit roligare om matchen hade slutat bättre.
 Idag var planen att jag skulle passa på att köpa nya pjäxor, på rea, till nästa vinter. Men självklart, nu när jag var ledig och hade tid, så hade de packat undan alla skidsaker, typiskt. De var framme för bara någon vecka sedan. Så istället för att shoppa pjäxor vart det annan shopping, nya skor till bröllopet, badkläder, sommarklänning och nya skoinlägg.

Även detta veckoslut har jag varit upp och kollat i lägenheten, att jag inte kan hålla mig från att tjuvkika. Nu äntligen har köket börjat komma på plats och so far så ser det ut att bli ett snyggt nytt kök. Ny större arbetsyta, lådor med dämpning och stora fina skåp. Kommer nog bli bra det där. I badrummet är golvet gjutet, väggarna spacklade. Sen har även den nya toan, handfatet och duschen anlänt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar