söndag 23 december 2012

Dan före dopparedan

Imorn är dagen här, den där dagen alla stressat och piffat inför. Jag har nu hunnit få i mig både glögg och vörtlimpa, tjoho. Dock har jag inte gjort någon knäck i år. Men man kan ju inte hinna allting, eller så får jag det gjort hos pappa.

Just nu packar jag julväskan. Strax ska jag hoppa på tåget och åka till pappa i Hedemora. Julafton blir hos honom och Juldagen firas hos mormor och morfar. (Sj hitta inte på några dumheter nu) Alla klappar är inslagna och allt annat piff är klart. Har till och med gjort julens smycken till mig och syster. Bild på det kanske kommer senare.
 Nu ligger klapparna och jäser lite under granen innan det bär av

 Årets handgjorda julgranspynt och julgran

Pepparkakshuset med tillhörande pepparkaksdass


/GOD JUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar