torsdag 3 januari 2013

Gott nytt år!

Japp då var det ett nytt år 2013. Oturår med otursiffra? Nä det ska vi hoppas att det inte blir. Starten på det nya året var mer än Godkänt i alla fall. Lania sa att om alla vi skulle bo tillsammans i samma hus så skulle inget bli gjort. Eftersom jag i vanliga fall är uppe vid 8, även när jag är ledig, men på nyårsdagen klev jag upp runt halv ett. Hon kanske har rätt i de hon säger. Nyåret spenderades uppe i Undersåker/Åre med några av de finaste människorna som finns. Skidåkning, även ett litet, litet hopp, sol i backen, mys och allt man kan önska sig.

Nu sitter jag och går igenom julen och nyårets alla bilder, redigerar och drömmer mig tillbaka. Underbara helgdagar som laddat batterierna.
Nyårsafton från Åreskutan

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar